Travel Professional Group у рамках збільшення франчайзингової мережі дає можливість стати франчайзі компанії за одну гривню. Це значить відсутність вхідного квитка у франчайзинг, і щомісячного роялті. "Відсутність плати за франшизу пояснюється тим, що ми є туристичним оператором, і наша зацікавленість у максимальних продажах наших турів. Ми відкриті партнерам, які знатимуть наш продукт і будуть продавати його на ринку. Так як ми активно розвиваємося за франчайзинговою схемою, то в першу чергу шукаємо франчайзі в містах-мільйонниках, таких як Львів, Харків, Запоріжжя та інших, де ще немає наших представництв", - поділився Кирил Янов, керівник відділу франчайзингу Travel Professional Group.
Компанія зацікавлена в партнерах, які готові тісно співпрацювати, спільно розвиватися і інвестувати в туризм. Важливо, щоб майбутні франчайзі добре знали продукти компанії, та могли продавати їх і заповнювати блок-місця. Якщо мова йде про турагентства, які вже працюють на ринку, то основна вимога: розуміння клієнтом, що він знаходиться у Travel Professional Group. Обмежень у придбанні продуктів інших туркомпаній немає, але преорітетом, звичайно, є продукти і напрямки TPG. Відсутні щомісячні плани і звіти з продажів, але важливі віддача від виконаної роботи та обороти продажів.
"До нашого франчайзі у нас ексклюзивний підхід: ми підключаємо до нього куратора, який його веде і допомагає вирішувати складні і конфліктні ситуації, підтримує і допомагає підвищити професіоналізм команди. Також для наших майбутніх партнерів ми пропонуємо безкоштовні юридичні та бухгалтерські консультації. Якщо мова йде про київських франчайзі, то є доступ до call центру, що забезпечить до 30 дзвінків від потенційних клієнтів на місяць. Ми завжди йдемо назустріч і намагаємося створити максимально лояльні умови роботи ", - підкреслив Кирил Янов.
На даний момент у розробці Travel Professional Group знаходиться інтерактивний проект, який протягом двох місяців компанія планує запустити в роботу, щоб підвищити ефективність усієї мережі. Тепер кожен менеджер може пройти тестування на знання продуктів, напрямків компанії. Для керівника це допомога в підборі хороших фахівців. "Аналога подібного продукту в Україні ще немає. Цей проект допоможе швидко впровадити бізнес модель TPG по всій мережі. Наші партнери зможуть протестувати себе і своїх менеджерів. За допомогою сучасних інтерактивних рішень ми можемо покращити професіоналізм персоналу компанії", - сказав на завершення Кирил Янов.
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?