Четвер
18.09.2014
Мережа весільних салонів активно розвиває свою діяльність у Європі
 

Зовсім недавно відкрився новий власний салон у місті Кемніц (Німеччина). Але компанія не зупиняється на досягнутому, і зараз веде активні переговори ще з деякими європейськими клієнтами. Тому найближчим часом у Європі плануються ще нові відкриття салонів.

Також буде проведений ребрендинг торгової марки Selektion: вона стане Slanovskiy classico. І скоро очікується вихід нових колекцій Slanovskiy, Angelo Medici. А до кінця цього року у планах компанії випустити нову вечірню лінію.

ТМ Slanovskiy була заснована в 2006 році і з того часу успішно розвивається на ринку. Сьогодні під торговою маркою Slanovskiy працює більше 30 салонів весільних суконь: в Україні, Росії, Казахстані, Великобританії, Італії та Німеччини.

Щоб відкрити салон весільних суконь під ТМ Slanovskiy, необхідно володіти інвестиціями у розмірі від $40 тис. Як показав досвід, бізнес окупається протягом 1 року.

TUI


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?