П'ятниця
12.09.2014
За літо мережа турагентств збільшилась на 25%
 

Мережа "Join UP! Турагентство" суттєво виросла, і на сьогоднішній день включає 90 точок продажів. На підтримку учасників мережі, для формування лояльності клієнтів і для залучення нових, було проведено ряд заходів, спрямованих на підвищення впізнаваності бренду, а також для стимулювання продажів.

«З одного боку, багато уваги уділялось учасникам мережі, оскільки люди - найголовніший актив і той фундамент, на якому може вистояти якісно побудований бізнес в будь-яку «негоду». Починаючи з весни, ми впровадили оразу 3 мотиваційні програми для співробітників агентств, що дозволило збільшити обороти у точках продажів, а також збільшити їх лояльність до бренду і підвищити якість обслуговування. З іншого боку, було проведено ряд B2C-активностей для збільшення впізнаваності бренду і залучення клієнтів в точки продажів мережі «Join UP! турагентство», - поділилася Наталія Контемир, керівник відділу франчайзингу мережі« Join UP! Турагенція.

Один з таких проектів, що компанія провела спільно з її партнером Fly Dubai - «Kids Go Free». Протягом усього літа організатори дарували дітям безкоштовний відпочинок в ОАЕ, за умови бронювання готелю із запропонованого списку. Для юних туристів були відкриті двері в Ferrari World, розташований в Абу-Дабі. Діти у супроводі одного дорослого могли безкоштовно відвідати найбільший у світі тематичний парк. Також була проведена активна робота спільно з Kids Will - містом професій в ТРЦ Art Mall і Fly Dubai. В рамках проекту проходила акція «У KidsWill грай, в Дубай відпочивай!». Спробувати удачу могли всі відвідувачі комплексу, що опинилися у містечку дитячих професій з 7 липня по 23 серпня.

Розіграш безкоштовного туру на сім'ю 2 дорослих + дитина в ОАЕ в 5* готелі Дубая відбувся у кінці серпня. І ще одна акція від мережі Join UP! порадувала юних мандрівників: усі діти, які злітали в тур від Join UP !, брали участь в конкурсі «Покатушки», за умовами якого 3 щасливчика впродовж усього літа отримали велосипеди у подарунок.

«Цього сезону максимальна активність компанії була спрямована на B2B сегмент. Тим самим ми збільшили приплив клієнтів у агентства мережі Join UP !, не дивлячись на нестабільну економічну ситуацію у країні, і оживили попит на літній відпочинок, запропонувавши доступні ціни. Літо закінчилося, а компанія рухається в зимовий сезон. Ми впевнені, що до кінця року мережа Join UP! зробить ще більш стрімкий стрибок, і попереду наших клієнтів чекають нові креативні проекти та яскраві події», - на останок додала Наталія Контемир.

 

 


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію