Мережа "Join UP! Турагентство" суттєво виросла, і на сьогоднішній день включає 90 точок продажів. На підтримку учасників мережі, для формування лояльності клієнтів і для залучення нових, було проведено ряд заходів, спрямованих на підвищення впізнаваності бренду, а також для стимулювання продажів.
«З одного боку, багато уваги уділялось учасникам мережі, оскільки люди - найголовніший актив і той фундамент, на якому може вистояти якісно побудований бізнес в будь-яку «негоду». Починаючи з весни, ми впровадили оразу 3 мотиваційні програми для співробітників агентств, що дозволило збільшити обороти у точках продажів, а також збільшити їх лояльність до бренду і підвищити якість обслуговування. З іншого боку, було проведено ряд B2C-активностей для збільшення впізнаваності бренду і залучення клієнтів в точки продажів мережі «Join UP! турагентство», - поділилася Наталія Контемир, керівник відділу франчайзингу мережі« Join UP! Турагенція.
Один з таких проектів, що компанія провела спільно з її партнером Fly Dubai - «Kids Go Free». Протягом усього літа організатори дарували дітям безкоштовний відпочинок в ОАЕ, за умови бронювання готелю із запропонованого списку. Для юних туристів були відкриті двері в Ferrari World, розташований в Абу-Дабі. Діти у супроводі одного дорослого могли безкоштовно відвідати найбільший у світі тематичний парк. Також була проведена активна робота спільно з Kids Will - містом професій в ТРЦ Art Mall і Fly Dubai. В рамках проекту проходила акція «У KidsWill грай, в Дубай відпочивай!». Спробувати удачу могли всі відвідувачі комплексу, що опинилися у містечку дитячих професій з 7 липня по 23 серпня.
Розіграш безкоштовного туру на сім'ю 2 дорослих + дитина в ОАЕ в 5* готелі Дубая відбувся у кінці серпня. І ще одна акція від мережі Join UP! порадувала юних мандрівників: усі діти, які злітали в тур від Join UP !, брали участь в конкурсі «Покатушки», за умовами якого 3 щасливчика впродовж усього літа отримали велосипеди у подарунок.
«Цього сезону максимальна активність компанії була спрямована на B2B сегмент. Тим самим ми збільшили приплив клієнтів у агентства мережі Join UP !, не дивлячись на нестабільну економічну ситуацію у країні, і оживили попит на літній відпочинок, запропонувавши доступні ціни. Літо закінчилося, а компанія рухається в зимовий сезон. Ми впевнені, що до кінця року мережа Join UP! зробить ще більш стрімкий стрибок, і попереду наших клієнтів чекають нові креативні проекти та яскраві події», - на останок додала Наталія Контемир.
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?