Середа
10.09.2014
Компанія зацікавлена ​​в партнерах з України
 

Stageman утримує позиції лідера щодо організації веселого дозвілля у Європі. І, сфера туризму, в якій працює компанія, є дуже перспективною та прибутковою. Успіх зі Stageman гарантований завдяки відомому бренду, та ведучому положенню на ринку, а також завдяки спеціалізованим ноу-хау, що зробили компанію авторитетом у даній області.

«Останнім часом ми активно розвиваємося у Словаччині, Чехії та Литві. У 2015 році плануємо відкрити філії у Німеччині та Туреччині. Співпрацюємо з організаторами Чемпіонату світу з волейболу у Польщі. Також ми презентували новий CD з анімацією танців та ігор», - порадував Якуб Базек, генеральний директор Stageman Group.

Щоб отримати ліцензію ТМ STAGEMAN, необхідні інвестиції у розмірі € 3500-5000, а також кожен франчайзі платить роялті у розмірі 5-10% від щорічного доходу. На початкових стадіях цей бізнес не вимагає ні офісу, ні персоналу. Партнер може розраховувати на доступ до ІТ-системи, навчання, маркетингову підтримку і допомогу досвідчених наставників.

 

 


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Форнетті допоможе з фінансуванням /12.03.2013

Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності