Stageman утримує позиції лідера щодо організації веселого дозвілля у Європі. І, сфера туризму, в якій працює компанія, є дуже перспективною та прибутковою. Успіх зі Stageman гарантований завдяки відомому бренду, та ведучому положенню на ринку, а також завдяки спеціалізованим ноу-хау, що зробили компанію авторитетом у даній області.
«Останнім часом ми активно розвиваємося у Словаччині, Чехії та Литві. У 2015 році плануємо відкрити філії у Німеччині та Туреччині. Співпрацюємо з організаторами Чемпіонату світу з волейболу у Польщі. Також ми презентували новий CD з анімацією танців та ігор», - порадував Якуб Базек, генеральний директор Stageman Group.
Щоб отримати ліцензію ТМ STAGEMAN, необхідні інвестиції у розмірі € 3500-5000, а також кожен франчайзі платить роялті у розмірі 5-10% від щорічного доходу. На початкових стадіях цей бізнес не вимагає ні офісу, ні персоналу. Партнер може розраховувати на доступ до ІТ-системи, навчання, маркетингову підтримку і допомогу досвідчених наставників.
читати статті
Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?