Четвер
04.09.2014
Компанія представляє нову колекцію, до якої залучено національних виробників
 

Компанія Sico Fusion займається дизайном, розробкою, виробництвом і продажем взуття, має сімнадцятирічний досвід роботи на взуттєвому ринку України. Своїм успіхом компанія багато в чому зобов'язана плідній співпраці з італійськими дизайнерами екстра-класу.

Сьогодні Sico Fusion розширює асортимент продукції, а також представляє клієнтам свою нову колекцію осінь-зима 2014-2015 рр. «Цього року ми почали працювати з українськими фабриками з метою підтримки національного виробника, що може позитивно відобразиться на економіці країни в цілому. І, щоб задовольнити побажання наших клієнтів: надавши їм різні по ціновій категорії варіанти товару. Так як вартість валюти зростає, а добробут населення ні. Якщо у покупця є можливість, то він може придбати італійські взуттєві марки такі як Giorgio Vasari, Vasari Trend та інші, а якщо ні, то ми за допомогою співпраці з українським виробником пропонуємо більш бюджетні варіанти взуття, яке шиється в Україні, а комплектуючі поставляємо італійські», - ділиться комерційний директор компанії Sico Fusion Наталія Зайцева.

Компанія презентує у магазинах "TiAmo" нову колекцію осінь-зима 14-15, не дивлячись ні на що, пропонована колекція має найширший асортимент вибору як для юних дівчат, так і досвідчених жінок, для хлопців що віддають перевагу кежуал, і чоловіків які обирають класику.  «Що стосується нових проектів, то вони припинені до стабілізації обстановки в країні. На даному етапі йде підтримка наших франчайзі, а також ми активно розвиваємо співпрацю з оптовими клієнтами», - на останок додає Наталія Зайцева.

арт-майстерня


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва