ІНВІТРО розширює межі та можливості

Неділя
10.08.2014
Компанія відкрила нові власні офіси у кількох містах України
 

За весну та літо незалежна лабораторія ІНВІТРО розширилася: відкривши власні офіси у Дніпропетровську, Краматорську, Бердичеві та Миргороді. Скоро очікуються відкриття у Нікополі та ще два офіси у Дніпропетровську.

«Так як перед школою та дитячим садком дитині потрібно пройти медичне обстеження, то ІНВІТРО, піклуючись про своїх маленьких клієнтів, у всіх офісах на території України пропонує спеціальні умови для обстеження. Згідно акції, дітки до 14 років (включно) до 7 вересня 2014 можуть здати аналізи з 20%-ною знижкою», - ділиться менеджер по роботі з франчайзі «Незалежної лабораторії Інвітро» Ольга Тищенко. Варто додати, що розширився і прайс послуг компанії: додалися такі нові тести як генетичні дослідження. 
Що стосується майбутніх франчайзі, то залишається в силі особлива пропозиція для них - відсутність паушального внеску, і роялті з 24-го місяця - $ 1000. 

В Україні ІНВІТРО розпочала свою діяльність з 2010 року, відкривши у місті Дніпропетровську власний лабораторний комплекс ( 5-ти поверхова будівля загальною площею 1500 кв. м). Перший медичний офіс ІНВІТРО відкрив свої двері 1 грудня 2010 року. У цьому ж місяці на території України стартувала програма «Франчайзинг ІНВІТРО».


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу