Франшиза під відкритим небом!

Четвер
24.07.2014
Компанія S-Park розгорнула активну діяльність по франчайзингу.
 

S-park почаd свій розвиток по франчайзингу на початку 2014 року, для того щоб дати можливість започаткувати свій бізнес людям з активною життєвою позицією і підприємницькою хваткою, тим хто хоче зробити цей світ кращим. Керівництво компанії S-park вирішило розвивати франчайзинг для того, щоб передати досвід експлуатації власних мотузкових парків: проектування, будівництва та установки атракціонів, боротьби за виживання в мало прохідному місці, отримання дозволів у десятків чиновників і багато ін.

 «Я вважаю, що ідея особливо хороша тим, що цей бізнес дозволяє дотримуватися здорового способу життя, надає людям здорову альтернативу проведення часу у чотирьох стінах, або звичайної прогулянки по парку. А коли у Франції я побачив це як бізнес, зрозумів, що він має хороші перспективи. Так чому б не реалізувати його на нових просторах? Півроку тому я розраховував розгорнути франчайзинг тільки на території Росії, але вже зараз я адаптую програму для інших країн СНД і Європи», - поділився Іван Федоренко, засновник компанії S-park.
 
Якщо ви маєте досвід ведення власної справи, це буде великим плюсом, але навіть не маючи такого досвіду, ви сміливо можете починати бізнес з компанією S-park, так як крім самого парку, зможете отримати підтримку в управлінні та маркетингу, що дозволить збільшити потік клієнтів, середній чек та повернення клієнтів. Мотузковий парк - це гнучкий бізнес, який може бути підігнаний індивідуально під особливості кожного. Цей бізнес для тих, хто хоче не тільки заробляти, але й бачити результати своєї праці: місце в яке приходять цілими сім'ями; посмішки на обличчях дітей і дорослих, що пройшли свій перший маршрут; здорове молоде покоління, яке замість телевізора підкорює мотузкові висоти.

 


найчайтіше читане

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?