Франшиза під відкритим небом!

Четвер
24.07.2014
Компанія S-Park розгорнула активну діяльність по франчайзингу.
 

S-park почаd свій розвиток по франчайзингу на початку 2014 року, для того щоб дати можливість започаткувати свій бізнес людям з активною життєвою позицією і підприємницькою хваткою, тим хто хоче зробити цей світ кращим. Керівництво компанії S-park вирішило розвивати франчайзинг для того, щоб передати досвід експлуатації власних мотузкових парків: проектування, будівництва та установки атракціонів, боротьби за виживання в мало прохідному місці, отримання дозволів у десятків чиновників і багато ін.

 «Я вважаю, що ідея особливо хороша тим, що цей бізнес дозволяє дотримуватися здорового способу життя, надає людям здорову альтернативу проведення часу у чотирьох стінах, або звичайної прогулянки по парку. А коли у Франції я побачив це як бізнес, зрозумів, що він має хороші перспективи. Так чому б не реалізувати його на нових просторах? Півроку тому я розраховував розгорнути франчайзинг тільки на території Росії, але вже зараз я адаптую програму для інших країн СНД і Європи», - поділився Іван Федоренко, засновник компанії S-park.
 
Якщо ви маєте досвід ведення власної справи, це буде великим плюсом, але навіть не маючи такого досвіду, ви сміливо можете починати бізнес з компанією S-park, так як крім самого парку, зможете отримати підтримку в управлінні та маркетингу, що дозволить збільшити потік клієнтів, середній чек та повернення клієнтів. Мотузковий парк - це гнучкий бізнес, який може бути підігнаний індивідуально під особливості кожного. Цей бізнес для тих, хто хоче не тільки заробляти, але й бачити результати своєї праці: місце в яке приходять цілими сім'ями; посмішки на обличчях дітей і дорослих, що пройшли свій перший маршрут; здорове молоде покоління, яке замість телевізора підкорює мотузкові висоти.

 


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?