Футбольний вплив

Четвер
26.06.2014
Франчайзингова мережа Tesco збільшила виручку за рахунок ЧС з футболу
 

Британська торгова мережа Tesco, що працює в країнах Азії, Європи і в Північній Америці, оголосила про те, що Чемпіонат світу з футболу помітно впливає на її виручку. За даними рітейлера, попит на бразильські снеки та напої - злетів майже на 40%. Відзначимо, що на ринку Бразилії, де проходить зараз чемпіонат світу з футболу, Tesco не працює.

В компанії відмітили, що за  кілька днів до першого матчу майже вдвічі зріс попит на гігантські телевізори, також великою популярністю користуються звукові панелі для посилення звуку телевізора. Tesco розраховує, що під час футбольних матчів у 6784 магазинах спостерігатиметься двократне зростання продажів пива; чіпсів та інших снеків - на 25%; піци - на 15%.

 


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується