Футбольний вплив

Четвер
26.06.2014
Франчайзингова мережа Tesco збільшила виручку за рахунок ЧС з футболу
 

Британська торгова мережа Tesco, що працює в країнах Азії, Європи і в Північній Америці, оголосила про те, що Чемпіонат світу з футболу помітно впливає на її виручку. За даними рітейлера, попит на бразильські снеки та напої - злетів майже на 40%. Відзначимо, що на ринку Бразилії, де проходить зараз чемпіонат світу з футболу, Tesco не працює.

В компанії відмітили, що за  кілька днів до першого матчу майже вдвічі зріс попит на гігантські телевізори, також великою популярністю користуються звукові панелі для посилення звуку телевізора. Tesco розраховує, що під час футбольних матчів у 6784 магазинах спостерігатиметься двократне зростання продажів пива; чіпсів та інших снеків - на 25%; піци - на 15%.