Оптимістичний настрій «БІЛЮКСу»

П'ятниця
06.06.2014
Сьогодні компанія шукає не просто партнерів по бізнесу, а однодумців, які розділять її загальну ідеологію
 

ТМ «БІЛЮКС» вважає, що на сьогоднішній день електричні системи довгохвильового опалення можуть служити однією з основ енергозбереження в Україні. На даному етапі компанія веде переговори з розширення мережі в країні, і продовжує працювати над розвитком бізнесу в США. «Процес підготовки виходу в Америку триває: зразки вже відправлені, в країні є наші представники, які вивчають обстановку, і ведеться активна робота над сайтом, щоб максимально зібрати американську аудиторію. Приблизно до вересня ми вже зможемо побачити плоди виконаної роботи», - розповів директор компанії «БІЛЮКС», Олег Литвинов.

31 травня відбулася щорічна конференція «БІЛЮКС», в якій, крім керівної ланки компанії, взяли участь лідери-франчайзери. «Серед учасників на конференцію були запрошені три дистриб'ютора (Київ, Харків, Полтава), які вийшли на певний рівень продажів, і отримали майстер-франшизу, тобто, мають право продажу франшизи в своєму місті. З трьох наших нових франчайзі (Івано-Франківськ, Житомир та Вінниця), взяв участь вінницький партнер, який вже відпрацював сезон, і став лідером серед новачків, показавши гарні результати. На конференції приймалися стратегічні рішення, йшлося про розробку стратегії на майбутній рік, і він вже міг впливати на цей процес» , - поділився Олег Литвинов.

З подорожчанням газу в країні керівництво компанії прийшло до висновку, що перехід на електричне опалення довгими інфрачервоними хвилями може стати національною ідеєю. Понад сорок років електричні системи довгохвильового стельового опалення служать однією з основ енергозбереження в Європі.  А зараз, для України, це як ніколи актуально.
 


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується