Оптимістичний настрій «БІЛЮКСу»

П'ятниця
06.06.2014
Сьогодні компанія шукає не просто партнерів по бізнесу, а однодумців, які розділять її загальну ідеологію
 

ТМ «БІЛЮКС» вважає, що на сьогоднішній день електричні системи довгохвильового опалення можуть служити однією з основ енергозбереження в Україні. На даному етапі компанія веде переговори з розширення мережі в країні, і продовжує працювати над розвитком бізнесу в США. «Процес підготовки виходу в Америку триває: зразки вже відправлені, в країні є наші представники, які вивчають обстановку, і ведеться активна робота над сайтом, щоб максимально зібрати американську аудиторію. Приблизно до вересня ми вже зможемо побачити плоди виконаної роботи», - розповів директор компанії «БІЛЮКС», Олег Литвинов.

31 травня відбулася щорічна конференція «БІЛЮКС», в якій, крім керівної ланки компанії, взяли участь лідери-франчайзери. «Серед учасників на конференцію були запрошені три дистриб'ютора (Київ, Харків, Полтава), які вийшли на певний рівень продажів, і отримали майстер-франшизу, тобто, мають право продажу франшизи в своєму місті. З трьох наших нових франчайзі (Івано-Франківськ, Житомир та Вінниця), взяв участь вінницький партнер, який вже відпрацював сезон, і став лідером серед новачків, показавши гарні результати. На конференції приймалися стратегічні рішення, йшлося про розробку стратегії на майбутній рік, і він вже міг впливати на цей процес» , - поділився Олег Литвинов.

З подорожчанням газу в країні керівництво компанії прийшло до висновку, що перехід на електричне опалення довгими інфрачервоними хвилями може стати національною ідеєю. Понад сорок років електричні системи довгохвильового стельового опалення служать однією з основ енергозбереження в Європі.  А зараз, для України, це як ніколи актуально.
 


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?