Оптимістичний настрій «БІЛЮКСу»

П'ятниця
06.06.2014
Сьогодні компанія шукає не просто партнерів по бізнесу, а однодумців, які розділять її загальну ідеологію
 

ТМ «БІЛЮКС» вважає, що на сьогоднішній день електричні системи довгохвильового опалення можуть служити однією з основ енергозбереження в Україні. На даному етапі компанія веде переговори з розширення мережі в країні, і продовжує працювати над розвитком бізнесу в США. «Процес підготовки виходу в Америку триває: зразки вже відправлені, в країні є наші представники, які вивчають обстановку, і ведеться активна робота над сайтом, щоб максимально зібрати американську аудиторію. Приблизно до вересня ми вже зможемо побачити плоди виконаної роботи», - розповів директор компанії «БІЛЮКС», Олег Литвинов.

31 травня відбулася щорічна конференція «БІЛЮКС», в якій, крім керівної ланки компанії, взяли участь лідери-франчайзери. «Серед учасників на конференцію були запрошені три дистриб'ютора (Київ, Харків, Полтава), які вийшли на певний рівень продажів, і отримали майстер-франшизу, тобто, мають право продажу франшизи в своєму місті. З трьох наших нових франчайзі (Івано-Франківськ, Житомир та Вінниця), взяв участь вінницький партнер, який вже відпрацював сезон, і став лідером серед новачків, показавши гарні результати. На конференції приймалися стратегічні рішення, йшлося про розробку стратегії на майбутній рік, і він вже міг впливати на цей процес» , - поділився Олег Литвинов.

З подорожчанням газу в країні керівництво компанії прийшло до висновку, що перехід на електричне опалення довгими інфрачервоними хвилями може стати національною ідеєю. Понад сорок років електричні системи довгохвильового стельового опалення служать однією з основ енергозбереження в Європі.  А зараз, для України, це як ніколи актуально.