Вівторок
27.05.2014
21 травня в місті Біла Церква відкрився новий офіс по франчайзингу
 

Зараз часто можна почути, що сьогодні не найкращий час для початку власного бізнесу, але Мережа агентств «СОНАТА» продовжує розвиватися і доводити, що якісні туристичні та супутні послуги затребувані завжди. Це підтверджується відкриттям нового франчайзингового офісу СА «СОНАТА» у Білій Церкві, у якого вже є перші клієнти!

«Початок 2014-го був непростим часом для туристичного бізнесу, тому що спостерігався значний спад попиту, але завдяки широкому спектру послуг Мережа агентств «СОНАТА» продовжує розвиватися. Кожен із понад 30 наших франчайзі не тільки продає тури різних операторів, у тому числі і власного «СОНАТА-ТРЕВЕЛ», а й надає візову підтримку в усіх напрямках, може запропонувати всі види туристичного страхування; автобусні, ж / д і авіаквитки; освіту та стажування за кордоном, а також корпоративне обслуговування», - поділилася Анастасія Харитонська, PR- менеджер Мережі агентств «СОНАТА».

З 2009-го року компанія розвивається по франчайзингу, і на сьогоднішній день налічує більше 30 франчайзингових офісів по Україні. Цього року компанія планує і далі стабільно розвиватися, і відкривати нові офіси по всій Україні, у тому числі в невеликих населених пунктах.

 


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Форнетті допоможе з фінансуванням /12.03.2013

Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності