Польська розважальна компанія Stageman - лідер організації веселого дозвілля в Європі, сподівається на швидкий успішний розвиток в Україні та Росії. Послугами, що надають аніматори Stageman, користуються туристичні агентства, готелі, корпорації та івент-агентства Європи. Навіть є клієнти і замовлення за межами континенту: в Єгипті та Китаї.
Компанія постійно розширює територію покриття за рахунок залучення франчайзі з інших країн.
«Наші філії є в Польщі, Чехії, Словаччині, Австрії, Угорщині, Литві та Іспанії. Цього року ми плануємо відкрити дві нові країни. Для нас важливо знайти партнера по франчайзингу в Росії та Україні. Ми знаємо цей ринок, і впевнені в успішності бізнесу», - сказав Якуб Базек, генеральний директор Stageman Group.
На сьогоднішній день компанія домовилась про співпрацю з найбільшим грецьким агентством з мультиплікації, та публікує нову мультиплікаційну книгу. Займається організацією всіх футбольних матчів національної збірної в Польщі, і співпрацює з волейбольними командами. «Сьогодні ми створюємо нову компанію - найбільший рекрутинговий веб-сайт в області мультиплікації (www.work-and- fun.com). А ще ми переїжджаємо до нашого нового офіс у Варшаві», - з радістю поділився Якуб Базек.
Сфера, в якій працює компанія, є перспективною. Щоб отримати ліцензію ТМ STAGEMAN, необхідні інвестиції в розмірі € 3,500-5 000, а також кожен франчайзі платить роялті в розмірі 5-10% від щорічного доходу. Партнер може розраховувати на доступ до ІТ-системі, навчання, маркетингову підтримку і допомогу досвідчених фахівців.
читати статті

Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи та хто ідеальний франчайзі?
Чесна історія про франшизу G.Bar в Маймямі та нову ідею бізнесу.
Про формати франшизи та прибутки франчайзі написав MC.Today
найчайтіше читане

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?