Понеділок
19.05.2014
Компанія сподівається на співпрацю з українськими підприємцями.
 

Польська розважальна компанія Stageman - лідер організації веселого дозвілля в Європі, сподівається на швидкий успішний розвиток в Україні та Росії. Послугами, що надають аніматори Stageman, користуються туристичні агентства, готелі, корпорації та івент-агентства Європи. Навіть є клієнти і замовлення за межами континенту: в ​​Єгипті та Китаї.

Компанія постійно розширює територію покриття за рахунок залучення франчайзі з інших країн.
«Наші філії є в Польщі, Чехії, Словаччині, Австрії, Угорщині, Литві та Іспанії. Цього року ми плануємо відкрити дві нові країни. Для нас важливо знайти партнера по франчайзингу в Росії та Україні. Ми знаємо цей ринок, і впевнені в успішності бізнесу», - сказав Якуб Базек, генеральний директор Stageman Group.

На сьогоднішній день компанія домовилась про співпрацю з найбільшим грецьким агентством з мультиплікації, та публікує нову мультиплікаційну книгу. Займається організацією всіх футбольних матчів національної збірної в Польщі, і співпрацює з волейбольними командами. «Сьогодні ми створюємо нову компанію - найбільший рекрутинговий веб-сайт в області мультиплікації (www.work-and- fun.com). А ще ми переїжджаємо до нашого нового офіс у Варшаві», - з радістю поділився Якуб Базек.



Сфера, в якій працює компанія, є перспективною. Щоб отримати ліцензію ТМ STAGEMAN, необхідні інвестиції в розмірі € 3,500-5 000, а також кожен франчайзі платить роялті в розмірі 5-10% від щорічного доходу. Партнер може розраховувати на доступ до ІТ-системі, навчання, маркетингову підтримку і допомогу досвідчених фахівців.
 


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти