Оптимізація діяльності компанії в 2013 році у всіх регіонах сприяла загальному зростанню обороту роздрібної торгівлі майже на 17%, що за минулий рік у всіх магазинах STENDERS склав більше 27 млн. євро. У 2014 році процес розвитку нових каналів продажу продукції триває, і компанія планує досягти приросту обороту на 20%.
«Успішно залучені інвестиції допомогли прискорити впровадження на ринок нових продуктів, що дозволить розширити асортимент STENDERS, і підвищити конкурентноздатність компанії на світовому ринку косметики. Із збільшенням числа магазинів, і попиту на продукцію для нас вкрай важливо збільшити потужність лабораторії і стимулювати розробку продуктів. В якості одного з успішних продуктів можна згадати лінію по догляду за волоссям, яка завдяки 3Dтехнологіям, цінним компонентам та перевіреної ефективності, привернула до себе увагу багатьох визнаних в Європі експертів індустрії моди та краси», - розповів керівник STENDERS Яніс Берзіньш.
Добрими є результати діяльності спа-каналу в Європі, особливо виділяється Фінляндія, яка стала найбільшим ринком збуту спа-продукції після Латвії та Росії. Спрямовані зусилля на розвиток каналу концепції shop-in-shop у вже представлених регіонах, а також на нових ринках, наприклад, в Іспанії, Бельгії і Великобританії.
Узагальнюючи результати діяльності за попередній рік діяльності підприємства STENDERS, особливо порадували успіхи в азіатському регіоні, де вже працюють більше 115 магазинів, а в кінці року було відкрито представництво компанії STENDERS Asia Pacific на Філіппінах (м. Маніла). Всього в 2013 році було відкрито 43 нових магазина. Стрімке зростання показав і Китай, де вже відкрито 110 магазинів в 46 найбільших містах країни. У Європі були відкриття в Німеччині, Австрії та Швейцарії. Найближчим часом планується відкриття магазину в Дубаї (ОАЕ).
читати статті

На сайті Rozetka.ua виходитимуть історії про представників малого бізнесу.
Знизилися обороти навіть у рітейлерів, до яких стоять черги з моменту оголошення карантину
Різниця між закладом громадського харчування та продуктовим магазином. Коментар юриста
Мережа відкриває першу франчайзингову точку в Києві
Перший франчайзинговий магазин відкрився в ТЦ «Метрополіс». У фокусі власників: розвиток франчайзингової мережі.
найчайтіше читане

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи
Тест на підприємництво
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
Вже 6 лютого (понеділок) пройде прямий ефір з Мирославою Козачук на Facebook-сторінці Дія.Бізнес.
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...