Понеділок
05.05.2014
Наприкінці лютого в Києві урочисто відбулося відкриття магазину в ТРЦ Аладдін
 


Montana - легендарний бренд, що виробляє якісний денім високого класу і користується величезною популярністю у всіх країнах світу. В даний момент партнерська мережа компанії MONTANA розширилася до 14 магазинів. Відкриття нового магазину говорить про те, що мережа й далі активно розвивається, і зокрема по франчайзингу. «Незабаром очікується відкриття ще чотирьох нових торгових точок: у Києві, Дніпропетровську, Одесі та Дніпродзержинську», - поділилася Наталя Миколаївна Бублій, керівник відділу франчайзингу ТОВ "Монтана стар" в Україні.

ТОВ «Монтана Стар» - ексклюзивний представник німецької ТМ МONTANA/Gamburg в Україні. Компанія займається як оптовим продажем джинсового, повсякденної та спортивного одягу цього бренду, так і продажем франшизи. Чоловіча та жіноча колекції, розраховані на будь-які вікові категорії.

Франчайзер піклується про своїх франчайзі, забезпечуючи всебічною підтримкою на всіх етапах становлення та подальшого розвитку. Умови співпраці можуть бути різноманітними: від оптової закупівлі товару для фірмового відділу в мультибрендовому магазині до відкриття монобрендового магазину; від представлення однієї з груп одягу (чоловічого, жіночого, джинсового, спортивного), до - всіх груп одночасно.
 


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти