Органічна та оптимістична «ТерраОрганіка»

Понеділок
28.04.2014
Компанія розвивається та розширює асортимент продукції
 

Все більше і більше людей дбає про якість їжі, яку вживає, тому ринок органічних, натуральних, екологічно чистих продуктів описується аналітиками як «найбільш динамічний і швидко зростаючий сектор світової харчової промисловості». Органічна продукція компанії «ТерраОрганіка» буде користуватися попитом завжди. Бізнес-ідея трудоємка, але перспективна.

На сьогоднішній день, у зв'язку з геополітичною ситуацією в країні, в компанії «ТерраОрганіка» спостерігається зменшення кількості імпортних товарів, але разом з тим з'явилося кілька нових вітчизняних постачальників, які проходять перехідний період. Активізується і підключається в роботу Південь України (Херсон, Одеса), і очікується надходження 10 сортів органічних яблук.

 «В історичний час обов'язково потрібно брати участь, це важливий досвід для будь-якої компанії. Для органічних магазинів це час розквіту, так як українське виробництво буде підтримуватися, а значить, наші магазини отримають розширення асортименту. «ТерраОрганіка» як і раніше отримує запити на відкриття нових магазинів, спаду інтересу ми не відчуваємо», - поділилася Ольга Іванова, засновник компанії. 

Компанія більше 5 років на ринку України здійснює оптово-роздрібну торгівлю органічних продуктів харчування, органічної побутової хімії та косметики. Успішно розвиваються два франчайзингових магазини.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти