«Стіл і стілець» крокує вперед!

Четвер
24.04.2014
Мережа магазинів «Стіл і Стілець» вже 20 років на ринку України
 

«Стіл і стілець» є найбільшою мережею меблевих магазинів в Україні, які розташовані у всіх адміністративних центрах країни, крім Вінниці, Житомира, Ужгорода та Чернігова. Компанія постійно розвивається і вдосконалюється: освоює новий канал продажів - меблеві торгові центри, активно налагоджує комунікацію з клієнтом через соціальні мережі, а також почала відкриття стокових магазинів. Перший відкритий в Дніпропетровську.

«Сток «Стіл і Стілець» - це не акція чи одноразова пропозиція, а повноцінний формат магазину, - розповідає Денис Могильний, генеральний директор мережі. - Це довгострокова ініціатива і, сподіваюся, що покупці оцінять її по достоїнству».

Мережа «Стіл і Стілець» активно розвивається по франчайзингу. Сьогодні компанія налічує більше 30 власних магазинів, і близько 10 - по франшизі. Співпраця з меблевою мережею «Стіл і стілець» допоможе уникнути довгострокові та затратні бізнес-етапи. За франчайзі буде закріплена ексклюзивна територія. Стратегія розвитку компанії розробляється, спираючись на багаторічний досвід ведення бізнесу, на розуміння кон'юнктури ринку України і тенденцій його розвитку.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Форнетті допоможе з фінансуванням /12.03.2013

Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності