Вишукана Calzedonia Group на українському ринку

Вівторок
22.04.2014
Наприкінці квітня в київському ТРЦ «Караван» відкриються магазини італійських брендів Calzedonia та Intimissimi
 

Популярні італійські бренди входять до складу одного з найбільших виробників модної нижньої білизни та одягу для дому Calzedonia Group. У торговому центрі Києва асортимент буде представлений наступними товарними категоріями: лінія жіночої нижньої білизни на кожен день і вишукані комплекти, білизна для чоловіків, лінія дитячої білизни, весільна, парфюмерно-косметична продукція, панчішно-шкарпеткові вироби.

Компанія Calzedonia Group була заснована в 1986 році в передмісті Верони, в Валлезе ді Оппеано, з метою створити принципово новий спосіб продажу колготок і купальників для жінок, чоловіків і дітей завдяки франчайзинговій мережі. Сьогодні Calzedonia Group - це більш ніж 3000 магазинів в Італії, Австрії, Хорватії, Чехії, Франції, Греції, Болгарії, Мексики, Польщі, Португалії, Росії, Сербії, Словенії, Іспанії, Туреччини, Франції, Македонії, Чорногорії, Великобританії, Словаччині та Кіпрі.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти