Особлива пропозиція для франчайзі

Четвер
17.04.2014
Нові відкриття, акції та пропозиції від незалежної лабораторії ІНВІТРО
 

Сьогодні у незалежної лабораторії ІНВІТРО, що є найбільшою приватною компанією на ринку лабораторної діагностики, і налічує 49 медичних офісів, з яких - 4 відкриті за франчайзинговою схемою, є багато новин.

Нещодавно відбулися нові відкриття в Миргороді та Бердичеві. Також лабораторія суттєво розширила свій спектр досліджень. А в квітні в медичних офісах у Харкові, Одесі, Чернігові, Черкасах, Кіровограді, Херсоні, Білій Церкві, Умані, Сумах, Конотопі, Кривому Розі, Дніпродзержинську, Світловодську, Сімферополі, Павлограді та Маріуполі стартувала акція «Гормон ТТГ з 50 % знижкою» для оцінки рівня гормону в крові. Тобто можна не тільки пройти комплексну лабораторну діагностику стану щитовидної залози, але й скористатися спеціальною пропозицією, і перевірити рівень ТТГ з 50% знижкою.

Що ж до франчайзингової програми ІНВІТРО, то на території України вона впроваджена з 2011 року. Підприємці, які бажають розпочати свій бізнес під відомим брендом, можуть відкрити по франшизі ІНВІТРО свій медичний офіс. Для того щоб стати франчайзі необов'язково мати медичну освіту. Компанія пропонує ясну і чітку концепцію вашого майбутнього бізнесу. А в 2014 році на франчайзі чекає спеціальна пропозиція - відсутність паушального внеску, і роялті з 24 -го місяця - $1000.


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу