За останні пару років в Україні ринок спеціалізованого роздрібного продажу вина достатньо розширився, але мережа виномаркетів «Поляна» навіть у цих умовах залишається найбільшою національною мережею. Сьогодні вона налічує 38 спеціалізованих виномаркетів по всій Україні. Мережа не зупиняється в розвитку. Практично кожні пару місяців відкривається новий виномаркет, а також в декількох магазинах компанія запустила новий проект - FOOD-Поляна - магазин фермерських та екологічно - чистих продуктів. На сьогоднішній день мережа виномаркетів «Поляна» складається виключно з власних магазинів.
«Ми не прагнемо зробити на цьому бізнес. Наша ідеологія полягає зовсім в іншому - ми розвиваємо особливу культуру в Україні, ми вчимо любити вино як живу істоту, розповідаємо про особливості того чи іншого сорту винограду. Це ціла наука. Для того, щоб стати франчайзі виномаркету «Поляна» в першу чергу необхідно любити і розуміти вино», - говорить Яна Роговенко, директор з маркетингу та реклами.
Для того, щоб досягти успіху в даному бізнесі, франчайзі повинен бути трохи сомельє, трохи підприємцем, але насамперед він повинен любити вино так, як його люблять в компанії. І розуміти всю глибину філософії та ідеології спеціалізованого роздробу, що спеціалізується на продажі вина та алкогольних напоїв. Адже «Поляна» пропонує покупцеві не просто пляшки, в яких налите вино, а саме істину, насолоду, найдавнішу культуру і неймовірну кількість смакових відтінків. У цьому і приховується головна особливість франшизи мережі виномаркетів «Поляна».
Що стосується капіталу, тут все залежить від площі приміщення і його місця розташування. Партнеру, який по-справжньому закоханий у вино, компанія допоможе збалансовано і раціонально підійти до питання приміщення, розстановки обладнання, асортиментної матриці, навчання персоналу - все для того, щоб партнер відчував себе як риба у воді.
Сервіс, якість, задоволення потреб клієнта - щоденна місія компанії. Мережа виномаркетів «Поляна» відкрита для нових проектів і запрошує професіоналів в свій дім.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
Тест на підприємництво
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...