За останні пару років в Україні ринок спеціалізованого роздрібного продажу вина достатньо розширився, але мережа виномаркетів «Поляна» навіть у цих умовах залишається найбільшою національною мережею. Сьогодні вона налічує 38 спеціалізованих виномаркетів по всій Україні. Мережа не зупиняється в розвитку. Практично кожні пару місяців відкривається новий виномаркет, а також в декількох магазинах компанія запустила новий проект - FOOD-Поляна - магазин фермерських та екологічно - чистих продуктів. На сьогоднішній день мережа виномаркетів «Поляна» складається виключно з власних магазинів.
«Ми не прагнемо зробити на цьому бізнес. Наша ідеологія полягає зовсім в іншому - ми розвиваємо особливу культуру в Україні, ми вчимо любити вино як живу істоту, розповідаємо про особливості того чи іншого сорту винограду. Це ціла наука. Для того, щоб стати франчайзі виномаркету «Поляна» в першу чергу необхідно любити і розуміти вино», - говорить Яна Роговенко, директор з маркетингу та реклами.
Для того, щоб досягти успіху в даному бізнесі, франчайзі повинен бути трохи сомельє, трохи підприємцем, але насамперед він повинен любити вино так, як його люблять в компанії. І розуміти всю глибину філософії та ідеології спеціалізованого роздробу, що спеціалізується на продажі вина та алкогольних напоїв. Адже «Поляна» пропонує покупцеві не просто пляшки, в яких налите вино, а саме істину, насолоду, найдавнішу культуру і неймовірну кількість смакових відтінків. У цьому і приховується головна особливість франшизи мережі виномаркетів «Поляна».
Що стосується капіталу, тут все залежить від площі приміщення і його місця розташування. Партнеру, який по-справжньому закоханий у вино, компанія допоможе збалансовано і раціонально підійти до питання приміщення, розстановки обладнання, асортиментної матриці, навчання персоналу - все для того, щоб партнер відчував себе як риба у воді.
Сервіс, якість, задоволення потреб клієнта - щоденна місія компанії. Мережа виномаркетів «Поляна» відкрита для нових проектів і запрошує професіоналів в свій дім.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...