Субота
05.04.2014
В планах Skinial знайти майстер-франчайзі, та відкривати студії в Україні
 

Німецька компанія, що займається безлазерним методом видалення татуювань, поширює свою концепцію на міжнародному рівні. Skinial шукає майсте -франчайзі для адаптації системи на місцевому рівні, відкриття першої студії і подальшого продажу ліцензій в Україні.

Перші дослідження безлазерного методу видалення татуювання були відкриті Skinial в 2011 році в Австрії та Швейцарії. Це одне з останніх досягнень естетичної косметології. За цей час компанія встигла активно себе реалізувати на ринку послуг, і в даний момент має власних франчайзі в 10 країнах, у тому числі у Польщі, Німеччині, Іспанії та Австралії.

Франчайзинг Skinial адресований для тих, хто хоче за короткий період створити свій бізнес. Це абсолютно нова фінансова ніша для України, тому що в нашій країні існує виключно метод видалення татуювань за допомогою лазера. Майбутній майстер-франчазі може самостійно поставити ціну на курс, який складається з 3-5 процедур для повного видалення тату.
«Пропоную, щоб ціну на проходження курсу в Україні, в межах від 75 до 150 євро, визначив майстер-франчайзі. Так як він краще знає український ринок, а також ціни на надання подібних послуг», - сказав Клаус Боде, президент компанії Skinial.

Завдяки інновації Skinial, люди, які з різних причин вирішили видалити татуювання, можуть зробити це безболісно, з використанням рідини (легкої молочної кислоти), яка видаляє колір. Спеціальним пристроєм для мікропігментаціі фахівці видаляють епідерміс і впускають цю рідину в шкіру невеликими краплями. Цей метод сприяє подразненню інкапсулірованного пігменту, що транспортується до поверхні шкіри, і позбавить від татуювань.


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу