Німецька компанія, що займається безлазерним методом видалення татуювань, поширює свою концепцію на міжнародному рівні. Skinial шукає майсте -франчайзі для адаптації системи на місцевому рівні, відкриття першої студії і подальшого продажу ліцензій в Україні.
Перші дослідження безлазерного методу видалення татуювання були відкриті Skinial в 2011 році в Австрії та Швейцарії. Це одне з останніх досягнень естетичної косметології. За цей час компанія встигла активно себе реалізувати на ринку послуг, і в даний момент має власних франчайзі в 10 країнах, у тому числі у Польщі, Німеччині, Іспанії та Австралії.
Франчайзинг Skinial адресований для тих, хто хоче за короткий період створити свій бізнес. Це абсолютно нова фінансова ніша для України, тому що в нашій країні існує виключно метод видалення татуювань за допомогою лазера. Майбутній майстер-франчазі може самостійно поставити ціну на курс, який складається з 3-5 процедур для повного видалення тату.
«Пропоную, щоб ціну на проходження курсу в Україні, в межах від 75 до 150 євро, визначив майстер-франчайзі. Так як він краще знає український ринок, а також ціни на надання подібних послуг», - сказав Клаус Боде, президент компанії Skinial.
Завдяки інновації Skinial, люди, які з різних причин вирішили видалити татуювання, можуть зробити це безболісно, з використанням рідини (легкої молочної кислоти), яка видаляє колір. Спеціальним пристроєм для мікропігментаціі фахівці видаляють епідерміс і впускають цю рідину в шкіру невеликими краплями. Цей метод сприяє подразненню інкапсулірованного пігменту, що транспортується до поверхні шкіри, і позбавить від татуювань.
читати статті

Для українського ринку сегмент лоукост клубів - новинка
Німецька компанія змінюється, відкриває салони в нових країнах та чекає на франчайзі з України
У планах компанії відкрити партнерські заклади у всіх містах мільйонниках України
Відкриття "Шкіл Фітнесу" у Єгипті та розвиток по франчайзингу в Україні
Протягом двох років компанія налаштована відкрити багато філій в Україні
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Express White в різних форматах
Добрий день. Чи можливе відкриття у Парижі?
FitCurves - пятый клуб в Польше
А когда FitCurves появится в Лодзи?
FitCurves будет и в Польше
хотелось бы трудоустроиться в фиткервз Польши!