У жовтні минулого року «Кажан» на час зупинив продаж франшизи, щоб налагодити і вибудувати відносини з уже наявними франчайзі. І вже в березні нинішнього року керівництво організації повідомило про свою готовність відновити пошук потенційних партнерів. Також, представники компанії оприлюднили і результати діяльності «Кажан» за останні кілька місяців.
Важливо відзначити, що набір франчайзі почався на нових умовах.
«Перед запуском набору, нами була проведена дуже серйозна робота. Нарощування потужностей, введення нової продукції, створення нових напрямків виробів, розробка нового торгового обладнання, створення брендбуку і мерчбука, розробка мерчендайзингових моделі та багато іншого», - розповідає голова відділу маркетингу компанії «Кажан», Роман Шамшорік.
Сьогодні, мінімальний об'єм приміщення торгової точки - 4 м2, а максимальний - 12 м2. Такі розміри в компанії нині вважають найкращими.За період оптимізації компанія «Кажан» багато чого досягла, на протязі 3- х місяців було запущено більше 5-ти нових колекцій (Classic, Travel, нові обкладинки, нові сумки і London Style).
«Ми повинні йти в ногу з часом і все для цього робимо. Ми постійно проводимо аналітику наших товарів, їх рентабельність, конкурентоспроможність на ринку. Ми хочемо створити ідеальний товар», - акцентує Роман Шамшорік.
В даний час, менеджери компанії «Кажан» підтримують постійний зв'язок з франчайзі. Часто проводяться опитування щодо якості продукції, якості сервісу.Особливе значення компанія приділяє франчайзі стосовно введення чогось нового і корисного для всіх сторін.
«Після першого набору франчайзі ми зіткнулися з проблемою, що багато людей просто не мають ні найменшого поняття про роздрібну торгівлю, та й про бізнес в цілому. Саме це і стало причиною їх паніки. З ними довелося повозитися. Тепер же ми більш орієнтовані на людей, які мали справу з бізнесом, або мають, але хочуть його урізноманітнити. Адже від бізнес навичок залежить дохід і подальший розвиток», - говорить Роман Шамшорік.
читати статті

На сайті Rozetka.ua виходитимуть історії про представників малого бізнесу.
Знизилися обороти навіть у рітейлерів, до яких стоять черги з моменту оголошення карантину
Різниця між закладом громадського харчування та продуктовим магазином. Коментар юриста
Мережа відкриває першу франчайзингову точку в Києві
Перший франчайзинговий магазин відкрився в ТЦ «Метрополіс». У фокусі власників: розвиток франчайзингової мережі.
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...