У жовтні минулого року «Кажан» на час зупинив продаж франшизи, щоб налагодити і вибудувати відносини з уже наявними франчайзі. І вже в березні нинішнього року керівництво організації повідомило про свою готовність відновити пошук потенційних партнерів. Також, представники компанії оприлюднили і результати діяльності «Кажан» за останні кілька місяців.
Важливо відзначити, що набір франчайзі почався на нових умовах.
«Перед запуском набору, нами була проведена дуже серйозна робота. Нарощування потужностей, введення нової продукції, створення нових напрямків виробів, розробка нового торгового обладнання, створення брендбуку і мерчбука, розробка мерчендайзингових моделі та багато іншого», - розповідає голова відділу маркетингу компанії «Кажан», Роман Шамшорік.
Сьогодні, мінімальний об'єм приміщення торгової точки - 4 м2, а максимальний - 12 м2. Такі розміри в компанії нині вважають найкращими.За період оптимізації компанія «Кажан» багато чого досягла, на протязі 3- х місяців було запущено більше 5-ти нових колекцій (Classic, Travel, нові обкладинки, нові сумки і London Style).
«Ми повинні йти в ногу з часом і все для цього робимо. Ми постійно проводимо аналітику наших товарів, їх рентабельність, конкурентоспроможність на ринку. Ми хочемо створити ідеальний товар», - акцентує Роман Шамшорік.
В даний час, менеджери компанії «Кажан» підтримують постійний зв'язок з франчайзі. Часто проводяться опитування щодо якості продукції, якості сервісу.Особливе значення компанія приділяє франчайзі стосовно введення чогось нового і корисного для всіх сторін.
«Після першого набору франчайзі ми зіткнулися з проблемою, що багато людей просто не мають ні найменшого поняття про роздрібну торгівлю, та й про бізнес в цілому. Саме це і стало причиною їх паніки. З ними довелося повозитися. Тепер же ми більш орієнтовані на людей, які мали справу з бізнесом, або мають, але хочуть його урізноманітнити. Адже від бізнес навичок залежить дохід і подальший розвиток», - говорить Роман Шамшорік.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...