Брендовані візки, кафе, ресторанчики стрімко заповнюють свій простір. Пояснення є: значна кількість городян замість повноцінного сніданку надають перевагу перекусам на ходу. За франчайзинговою моделлю працює і мережа з продажу гарячої випічки «Наминайко», що зуміла розширитися до більш як 400 закладів по Україні. Витрати на запуск кожного з цих бізнесів оцінюються в $ 2,5-3 тис.
«Наминайко» йде назустріч тим, хто хоче купити готовий бізнес. Крім права на реалізацію певного виду продукції під товарним знаком франчайзера, франчайзі мають низьку орендну плату, або її відсутність при підписанні договору про готовність щомісяця купувати продукцію компанії в узгоджених з франчазі обсягах, отримують технічну допомогу - обладнання для випікання і зберігання продукції, а також pos-матеріали: плакати, підставки, хлібниці, сувеніри.
А з серпня попереднього року компанія почала брендувати упаковку і активно просувати сендвічну групу товарів, тобто на всіх каналах збуту продавати сендвічний хліб, який послужить основою в приготуванні хот-догів і бутербродів. Великою популярністю в мережі користується французький хот –дог. Анонсування нових видів продукції відбувається за рахунок якісної викладки продукції, її оригінального оформлення соусами і спеціальних посипаннями. Все це підкріплено рекламними плакатами та акціями, як для кінцевого споживача, так і для франчазі.
За словами Ігоря Ніколаєва, комерційного директора ПАТ « Концерн Хлібпром» ( ТМ « Наминайко» ), в найближчих планах компанії запропонувати франчайзі додаткові опції з приготування напоїв супутніх споживанню х\б виробів і сендвічів. На даному етапі відбувається оновлення асортиментної лінійки х\б виробів згідно тенденцій ринку стріт- фуд.
читати статті

На сайті Rozetka.ua виходитимуть історії про представників малого бізнесу.
Знизилися обороти навіть у рітейлерів, до яких стоять черги з моменту оголошення карантину
Різниця між закладом громадського харчування та продуктовим магазином. Коментар юриста
Мережа відкриває першу франчайзингову точку в Києві
Перший франчайзинговий магазин відкрився в ТЦ «Метрополіс». У фокусі власників: розвиток франчайзингової мережі.
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...