Брендовані візки, кафе, ресторанчики стрімко заповнюють свій простір. Пояснення є: значна кількість городян замість повноцінного сніданку надають перевагу перекусам на ходу. За франчайзинговою моделлю працює і мережа з продажу гарячої випічки «Наминайко», що зуміла розширитися до більш як 400 закладів по Україні. Витрати на запуск кожного з цих бізнесів оцінюються в $ 2,5-3 тис.
«Наминайко» йде назустріч тим, хто хоче купити готовий бізнес. Крім права на реалізацію певного виду продукції під товарним знаком франчайзера, франчайзі мають низьку орендну плату, або її відсутність при підписанні договору про готовність щомісяця купувати продукцію компанії в узгоджених з франчазі обсягах, отримують технічну допомогу - обладнання для випікання і зберігання продукції, а також pos-матеріали: плакати, підставки, хлібниці, сувеніри.
А з серпня попереднього року компанія почала брендувати упаковку і активно просувати сендвічну групу товарів, тобто на всіх каналах збуту продавати сендвічний хліб, який послужить основою в приготуванні хот-догів і бутербродів. Великою популярністю в мережі користується французький хот –дог. Анонсування нових видів продукції відбувається за рахунок якісної викладки продукції, її оригінального оформлення соусами і спеціальних посипаннями. Все це підкріплено рекламними плакатами та акціями, як для кінцевого споживача, так і для франчазі.
За словами Ігоря Ніколаєва, комерційного директора ПАТ « Концерн Хлібпром» ( ТМ « Наминайко» ), в найближчих планах компанії запропонувати франчайзі додаткові опції з приготування напоїв супутніх споживанню х\б виробів і сендвічів. На даному етапі відбувається оновлення асортиментної лінійки х\б виробів згідно тенденцій ринку стріт- фуд.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...