Субота
01.03.2014
Компанія «Білюкс» відкрила вже 9 франчайзингових точок на території України.
 

Нещодавно компанія відкрила торгові приміщення в Житомирі, Івано- Франківську та Вінниці, а зараз вже розглядає пропозиції з Луганська і шукає шляхи розвитку в США, про це розповів директор компанії "Билюкс" Олег Литвинов.

Франчайзі Івано-Франківська та Вінниці, за короткий час досягли належних результатів і виконали всі планові роботи.

Житомирське відділення не вийшло на свої показники. Олег Литвинов пояснює цю ситуацію тим, що партнер відступає від запропонованої системи і вносить свої корективи в розвиток бізнесу.

Успішним виявився досвід співпраці з країнами Європи. Філія в Румунії презентувала відмінні результати, в порівнянні з попереднім сезоном збут збільшився в 10 разів.

«Білюкс» продовжує шукати франчайзі в інших регіонах України та за кордоном.

"Для того, щоб розпочати співпрацю з організацією потрібно добре орієнтуватися на ринку, аналізувати його і вміти виявляти потреби людей в заощадженні на опаленні», - акцентує Олег Литвинов.

У подальших планах «Білюкс» розширення мережі на території України і розвиток бізнесу в США, вже зараз компанія відкриває новий сайт і розглядає варіанти відкриття фірми.

Сума інвестування в «Білюкс» стартує з 3000 дол


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Викладка товару /09.02.2010

Належним чином організована викладка товарів в магазині розширить можливості гарних продажів