Четвер
27.02.2014
GARCIA JEANS заявляє про нову колекцію
 

Компанія "Мода Трейд Україна", яка займається розвитком мережі магазинів модного одягу під ТМ GARCIA JEANS, презентувала свої новинки.

Жіноча колекція виконана в брудно-жовтих, антрацитових і темно-синіх кольорах, які поєднуються з такими відтінками як м'ятно-зелений, пастельно-рожевий , світло-сірий і молочний.

Колекція присвячена Елеонорі Д'Арбореа, яка є прекрасним прикладом сильної жінки, яка змінила світ (була першою жінкою, яка допомогла острову Сардинія побудувати школи та створити систему законів). Головні must have колекції: футболки з фото-принтами, куртки-бомбери, потертий денім.

Кораловий, винний, світло-блакитний і смарагдовий - основні кольори чоловічої колекції.

«Бути прогресивним і мислити креативно, але залишатися вірним своїй багатій історії. Стародавні руїни, гладіатори, Коллизей. Ось про що нова колекція Garcia Jeans», - говорить маркетинг- менеджер компанії "Мода Трейд Україна " Юрій Процак.

GARCIA JEANS - монобрендовий магазин для чоловіків і жінок від 18 до 45 років, що пропонує повсякденний одяг в середньому ціновому сегменті з сильною джинсового лінією. На сьогодні магазини італійського бренду працюють в 18 країнах світу. В Україні вже 6 магазинів, з них 2 власних і 4 франчайзингових. Мережа в магазинів зосереджена в Києві, Харкові, Рівном , Ужгороді та у місті Мукачево.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти