Як потрібно заробляти на морозиві?
Багато підприємців вважають, що для створення такого бізнесу потрібен лише товар, дівчина-продавщиця і холодильник. Але це велика помилка, адже будь-який бізнес, а тим-більше діяльність у сфері громадського харчування, вимагає системного підходу. І це вже досить трудомісткий процес, що вимагає багато уваги і зусиль. Аби на морозиво був попит, воно має бути, в першу чергу, дуже смачним і свіжим. В іншому випадку, ніхто не захоче балувати кохану людину чи себе несмачними і тим-більше зіпсованими ласощами. Потрібно добре і заздалегідь продумати систему закупівлі і збуту, визначитися з персоналом і місцем де буде знаходитися точка. Звісно, кіоск з морозивом краще розташовувати в місцях великого скупчення людей і дітей. І особливу увагу варто приділити ціновій політиці, занадто дороге морозиво - знизить попит, а надто дешеве - не принесе прибутку.
Як не обмежувати бізнес сезонними рамками?
Звичайно ж, в теплу пору року морозиво продається на багато краще, але це значить, що воно продається лише коли тепло. Для того, щоб попит на морозиво був упродовж усього року, потрібно стратегічно продумувати маркетинг. З настанням холодів, краще переміщати кіоски в торгові центри та супермаркети. Щоб залучити більше клієнтів можна урізноманітнити продукцію, додати гарячі напої, випічку і багато іншого. Також потрібно красиво презентувати свій товар і невпинно привертати увагу, брати участь у виставках і багатьох інших заходах, які можуть сприятливо вплинути на розвиток вашого бізнесу.
Наостанок - про перспективи.
«Солодкий бізнес» в Україні тільки починає розвиватися, і ніша ще не заповненя. А це є величезною перспективою для підприємців, разом з відсутністю великих інвестицій і можливістю почати бізнес з тисячею доларів у кишені.читати статті

На сайті Rozetka.ua виходитимуть історії про представників малого бізнесу.
Знизилися обороти навіть у рітейлерів, до яких стоять черги з моменту оголошення карантину
Різниця між закладом громадського харчування та продуктовим магазином. Коментар юриста
Мережа відкриває першу франчайзингову точку в Києві
Перший франчайзинговий магазин відкрився в ТЦ «Метрополіс». У фокусі власників: розвиток франчайзингової мережі.
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...