Великі перемоги Travel Professional Group

Четвер
20.02.2014
Компанією Travel Professional Group відкрито більше 50 франчайзингових офісів по всій території України.
 

На сьогодні найбільша концентрація офісів туристичної компанії у Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Одесі, Вінниці і Сімферополі. Є представництва і за кордоном. У зв’язку зі збільшенням туристичного потоку в Таїланд і для покращення обслуговування туристів український оператор заснував офіс і там - TPG Thailand.

«Компанія була заснована 4 роки тому, в 2010 році, і нині активно працює на тайському ринку. Локальні офіси TPG Thailand розташовані практично у всіх регіонах країни», – говорить керівник франчайзингового департаменту Олена Бакало.

TPG щороку збільшує кількість чартерних програм, зокрема в такі країни, як: Марокко, Таїланд, Домініканська республіка, і на сьогодні їх понад 30 напрямів. Разом з тим, другий рік поспіль успішно стартує програма на півострів Пелопонес, з квітня по жовтень здійснюватимуться вильоти до Афін, також розширюється програма вильотів на острови Кріт та Родос. З 2014 року відкрито програму польотів на п’ять напрямків, таких, як ОАЕ, Таїланд, Маврикій, Мальдіви та Сейшельські острови.

Стало відомо, що цього року TPG пропонують туристам нову готельну базу в Греції, яка раніше була на ексклюзивному бронюванні в європейських операторів і ніколи не потрапляла на ринок України і Росії.

Для туристичного оператора TPG власні франчайзингові агентства є пріоритетними партнерами по роботі з клієнтами:

«Нам важливий максимально швидкий старт наших франчайзі. Ми надаємо підвищені комісії з туристичного продукту, проводимо промо-акції і щоквартальні майстер-класи спрямовані на підвищення кваліфікаційного рівня знань агентів», - акцентує Олена Бакало.

За попередніми підрахунками, для того, щоб відкрити туристичне агентство потрібні інвестиції: на реєстрацію, облаштування офісу, технічне забезпечення, виготовлення інтернет-сайту і доступ до мережі, отож, загальна сума витрат складає біля 60 тис грн.


найчайтіше читане

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?