Юристи в тренді!

Середа
12.02.2014
Розвиток франчайзингу в Україні сприятливо впливає на попит юридичних послуг.
 

Українські франчайзі хочуть вберегти свій бізнес від усього, що може негативно вплинути на його подальший розвиток, і все частіше звертаються за допомогою до юридичних консультантів з глибоким розумінням специфіки ринку.

Така обережність пояснюється бажанням франчайзі домогтися від власника оптимальних обставин подальшої співпраці. Вигоду отримує і франчайзер, адже він також, у присутності кваліфікованих юристів коригує угоду.

На підтвердження цього, на конференції, присвяченій франчайзингу ресторанного та готельного бізнесу була озвучена інформація, що юридичну підтримку при розгляді умов рамкової угоди та договору франчайзингу з міжнародним готельним оператором ACCOR отримали найбільші українські франчайзі. Йшлося про реалізацію проекту з будівництва мережі готелів у великих містах України.

Також, не без юридичної допомоги відбувались переговори з франчайзером з приводу придбання українськими франчайзі бренду IBIS Styles для тризіркового готелю в місті Запоріжжя.

Така тенденція пояснюються активним розвитком франчайзингу. Адже сьогодні багато міжнародних організацій стрімко опановують український ринок, пропонують вигідні умови співпраці і власний, роками напрацьований досвід.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію