Всесвітня туристична організація (UNWTO) опублікувала звіт про витрати туристів з різних країн у зарубіжних поїздках у 2013 році. Так, українці витратили на подорожі торік 5,9 млрд доларів, а це на 15% більше, ніж у 2012 році. З таким показником Україна увійшла в десятку лідерів. На першому місці рейтингу - Китай. Торік китайські туристи здійснили 97 мільйонів закордонних поїздок, у порівнянні з 83 млн. в 2012 році. Витрати на подорожі за кордон збільшилися на 28%.
На 2014 рік UNWTO спрогнозувала Україні 4-5%-ве зростання туристичного ринку. Проте, за даними Research and Branding Group, 77% українців взагалі ніколи не були за кордоном. А офіційне зростання зарплат в Україні на 2013 рік склало лише 5,6%. Крім того, середній чек туркомпаній у 2013 році залишився на рівні 2012 року. Це все, на думку деяких експертів, кидає тінь на звіт UNWTO, змушуючи задуматися якщо не про піар-просування світового туризму як про головну мету роботи організації, то про критерії та методи досліджень.
Разом з тим, конкуренція на українському ринку турпослуг зростає. За даними АЛТУ, за останні п'ять років кількість туроператорів в країні зросла з 5 до 8 тисяч агенцій. Туристичний бізнес все частіше починає звертатися до франчайзингу, як до моделі з більш захищеними ризиками. Серед інших за франшизою в Україні успішно працюють TUI Ukraine, «Tez Tour Турагенція», «Join UP Турагенція», Мережа агенцій «СОНАТА». Кожна з мереж має власний багаторічний досвід з розробки маркетингових акцій, аукціонів, економ- та елітпропозицій для заохочування клієнтів. Замислюються про франчайзинг і зовсім нові маленькі компанії з одним-двома представництвами. Однак, такі фірми розглядають модель франчайзингу в якості посилення власних позицій на ринку у вигляді франчайзерів, найчастіше ще не являючись впізнаваним брендом. Франшиза крупних компаній - це система навчання перед відкриттям справи, перевірена модель бізнесу на досвіді багатьох працюючих офісів і відомий зарубіжний чи вітчизняний бренд.
читати статті

Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи та хто ідеальний франчайзі?
Чесна історія про франшизу G.Bar в Маймямі та нову ідею бізнесу.
найчайтіше читане

Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
Щоб зрозуміти ефективність SMM-маркетингу для бізнесу, перед запуском кампанії, варто зробити тестовий обсяг робіт.
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?