Всесвітня туристична організація (UNWTO) опублікувала звіт про витрати туристів з різних країн у зарубіжних поїздках у 2013 році. Так, українці витратили на подорожі торік 5,9 млрд доларів, а це на 15% більше, ніж у 2012 році. З таким показником Україна увійшла в десятку лідерів. На першому місці рейтингу - Китай. Торік китайські туристи здійснили 97 мільйонів закордонних поїздок, у порівнянні з 83 млн. в 2012 році. Витрати на подорожі за кордон збільшилися на 28%.
На 2014 рік UNWTO спрогнозувала Україні 4-5%-ве зростання туристичного ринку. Проте, за даними Research and Branding Group, 77% українців взагалі ніколи не були за кордоном. А офіційне зростання зарплат в Україні на 2013 рік склало лише 5,6%. Крім того, середній чек туркомпаній у 2013 році залишився на рівні 2012 року. Це все, на думку деяких експертів, кидає тінь на звіт UNWTO, змушуючи задуматися якщо не про піар-просування світового туризму як про головну мету роботи організації, то про критерії та методи досліджень.
Разом з тим, конкуренція на українському ринку турпослуг зростає. За даними АЛТУ, за останні п'ять років кількість туроператорів в країні зросла з 5 до 8 тисяч агенцій. Туристичний бізнес все частіше починає звертатися до франчайзингу, як до моделі з більш захищеними ризиками. Серед інших за франшизою в Україні успішно працюють TUI Ukraine, «Tez Tour Турагенція», «Join UP Турагенція», Мережа агенцій «СОНАТА». Кожна з мереж має власний багаторічний досвід з розробки маркетингових акцій, аукціонів, економ- та елітпропозицій для заохочування клієнтів. Замислюються про франчайзинг і зовсім нові маленькі компанії з одним-двома представництвами. Однак, такі фірми розглядають модель франчайзингу в якості посилення власних позицій на ринку у вигляді франчайзерів, найчастіше ще не являючись впізнаваним брендом. Франшиза крупних компаній - це система навчання перед відкриттям справи, перевірена модель бізнесу на досвіді багатьох працюючих офісів і відомий зарубіжний чи вітчизняний бренд.
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?