Популярність салонів Respect зростає

Понеділок
13.01.2014
2013 рік став особливо плідним для франшизи Respect в Україні: відкрито нові торгівельні точки.
 

У сфері оптового продажу взуття на українському ринку компанія почала свою діяльність з січня 2003 року і за цей час набула репутацію надійного партнера, що пропонує якісне взуття.

Поважати себе, поважати кожного покупця нашого взуття - основні принципи роботи компанії «Респект-Україна».

Також стрімкими темпами розвивається і роздрібна мережа. «Торговий Дім «Респект», був заснований в 2004 році і на даному етапі є однією з компаній, що динамічно розвивається, завойовуючи симпатії клієнтів. Головним напрямком у діяльності компанії є роздрібна торгівля чоловічим та жіночим взуттям, сумками та аксесуарами.

Нагадаємо, що взуттєві салони Respect в Херсоні, Черкасах та Львові , які стартували в квітні 2013 року, не обдурили очікувань власників і користуються великою популярністю у покупців. Наступним кроком з розвитку франшизи стало відкриття нових торгових точок в Миколаєві та Севастополі.

«Більшість наших франчайзі не зупиняються на одному магазині і беруться за розвиток своєї мережі, - розповідає менеджер з розвитку франчайзингових клієнтів оптової компанії «Респект- Україна» Неля Тарнавська. - Так, партнери з Луганська, Рівного, Херсона і Львова мають по два салони, а підприємець, який розвиває мережу на Кримському півострові - цілих шість».

За словами менеджера, вже протягом двох тижнів стане актуальним питання про відкриття нових точок в обласних та великих містах України.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?