Понеділок
22.12.2008
Мережа магазинів "Біла Ворона" завершила процес ребрендингу, якому передувало злиття двох торгових мереж "Копілка" та "Біла Ворона"
 

Змінам піддалися логотип, фірмові кольори, зовнішнє та внутрішнє оформлення магазинів. На сьогодні повністю оновлені більш ніж 80 магазинів в дев'яти областях.

Як стверджують в самій компанії самою головною зміною стала зміна філософії та позиціонування мережі. Змінився також девіз мережі - новим девізом мережі сімейних магазинів "Біла Ворона" став лозунг: "Ближче до кожної родини!".

За словами директора торгової мережі "Біла Ворона" Андрія Герасимчука, в планах на наступний рік зміцнення позицій компанії на українському ринку за рахунок виходу на запланований рівень рентабельності, а також розширення мережі в Донецькій, Запорізькій, Львівській та інших областях.