Змінам піддалися логотип, фірмові кольори, зовнішнє та внутрішнє оформлення магазинів. На сьогодні повністю оновлені більш ніж 80 магазинів в дев'яти областях.
Як стверджують в самій компанії самою головною зміною стала зміна філософії та позиціонування мережі. Змінився також девіз мережі - новим девізом мережі сімейних магазинів "Біла Ворона" став лозунг: "Ближче до кожної родини!".
За словами директора торгової мережі "Біла Ворона" Андрія Герасимчука, в планах на наступний рік зміцнення позицій компанії на українському ринку за рахунок виходу на запланований рівень рентабельності, а також розширення мережі в Донецькій, Запорізькій, Львівській та інших областях.
читати статті
Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Тест на підприємництво
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?
Хочу продавать чай на развес. Поделитесь опытом
Сообщение
Копійочка
Чи є франшиза на магазин \"Копійочка\". магазин низьких цін, посуда, іграшки, битова химія и...