Середа
18.12.2013
Компанія ECOUA: «Ми – за здоров’я нації!».
 

Протягом 2013 року компанія ECOUA знайшла трьох нових партнерів у Донецьку, Івано-Франківську та Дніпропетровську. Специфічний вузько сегментований продукт прийшовся до душі тамтешнім жителям, про що свідчить зростання роздрібної торгівлі на 35-50% порівняно з минулорічними продажами. «Наші покупці – люди, які піклуються про екологію та власне здоров’я. Крім того, їх рівень доходу в середньому перевищує 5 тисяч гривень на місяць, - пояснює власник ТМ ECOUA Антон Сирцев. – Важко пояснити людині, яка заробляє дві тисячі на місяць, що їй варто купити екологічну губку за 50 гривень, якою можна буде користуватися півроку».

При нинішній економічній ситуації в країні екологічно чистий продукт від ECOUA попитом все ж таки користується. За словами Антона Сирцева, разом із роздробом, зросли і оптові продажі – приблизно на 40%. Основна виручка приходиться на літні місяці, адже саме влітку продукт можна презентувати під відкритим небом. В осінньо-зимовий період ECOUA представляє продукцію на профільних виставках. «В жовтні ми відвідали велику столичну виставку, кілька разів були у Львові та Черкасах. Наразі - знову до Львова. Там компанія представить власний продукт на традиційному новорічному ярмарку», - ділиться планами Антон Сирцев.

Згідно законодавства, продукція ТМ ECOUA відноситься до категорії товарів, які не потребують обов’язкової сертифікації, про що є в наявності відповідна документація. Мінімальна сума для початку бізнесу складає 20 000 грн.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?