Середа
18.12.2013
Компанія ECOUA: «Ми – за здоров’я нації!».
 

Протягом 2013 року компанія ECOUA знайшла трьох нових партнерів у Донецьку, Івано-Франківську та Дніпропетровську. Специфічний вузько сегментований продукт прийшовся до душі тамтешнім жителям, про що свідчить зростання роздрібної торгівлі на 35-50% порівняно з минулорічними продажами. «Наші покупці – люди, які піклуються про екологію та власне здоров’я. Крім того, їх рівень доходу в середньому перевищує 5 тисяч гривень на місяць, - пояснює власник ТМ ECOUA Антон Сирцев. – Важко пояснити людині, яка заробляє дві тисячі на місяць, що їй варто купити екологічну губку за 50 гривень, якою можна буде користуватися півроку».

При нинішній економічній ситуації в країні екологічно чистий продукт від ECOUA попитом все ж таки користується. За словами Антона Сирцева, разом із роздробом, зросли і оптові продажі – приблизно на 40%. Основна виручка приходиться на літні місяці, адже саме влітку продукт можна презентувати під відкритим небом. В осінньо-зимовий період ECOUA представляє продукцію на профільних виставках. «В жовтні ми відвідали велику столичну виставку, кілька разів були у Львові та Черкасах. Наразі - знову до Львова. Там компанія представить власний продукт на традиційному новорічному ярмарку», - ділиться планами Антон Сирцев.

Згідно законодавства, продукція ТМ ECOUA відноситься до категорії товарів, які не потребують обов’язкової сертифікації, про що є в наявності відповідна документація. Мінімальна сума для початку бізнесу складає 20 000 грн.