Пара Solo вдягає дітей

Вівторок
15.10.2013
Торгова марка розширює мережу і починає активно працювати по франчайзингу
 

Український бренд дитячого модного одягу Пара Solo з'явився у 1999 році. Це єдина в країні марка з повною лінійкою асортиментних груп товарів, що представляє стильний та підлітковий одяг. Все виробництво ТМ Пара Solo розташоване в Україні. Серед вітчизняних виробників аналогів продукції, що випускається - немає. Конкурентами є тільки європейські бренди. «Одяг нашої марки виробляється з якісних тканин, з урахуванням світових модних тенденцій, і добре пристосований до українських погодних умов, - розповідає Лілія Кухарчук, директор ТМ Пара Solo. - «Ціни на нього нижчі на 20-30% ніж у конкурентів, тому 80% покупців повертаються до нас за наступною покупкою».

Щорічно Пара Solo бере участь у різних виставках дитячих товарів і модних показах, як в Україні, так і за кордоном. З 2005 року компанія стала частим гостем на UKRAINIAN FASHION WEEK. А в 2011 році торгова марка випустила колекцію спортивного одягу для дітей і підлітків, присвячену ЄВРО 2012, після того, як отримала дозвіл на показ зі штаб-квартири UEFA в Швейцарії. На даний момент, Пара Solо - єдиний український бренд дитячого підліткового одягу на вітчизняному ринку, представляє публіці повноцінні totallook колекції.

Наступного року буде 10-річний ювілей марки. За минулі роки компанія випустила близько 25 колекцій одягу тільки для дітей. Крім того, в каталогах компанії представлено ​​яскравий і стильний одяг для жінок. Для відкриття магазину Пара Solo знадобиться приміщення від 40 м2 і інвестиції від $ 30 000. Франчайзі зможе отримати прибуток вже після першого місяця роботи, за умови відкриття магазину в сезон. Проект окуповується за 1,2-1,5 роки. На сьогоднішній день франчайзингова мережа представлена ​​в Києві, Житомирі, Івано-Франківську і Переяславі-Хмельницькому. У планах компанії відкрити магазини в містах-мільйонниках з населенням від 100 тис. людей по всій країні.


найчайтіше читане

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Як написати лист про зниження вартості оренди? /28.03.2020

Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва