Середа
09.10.2013
IT-проект компанії «Промдекс-Україна» - новинка, що полюбилася українським і зарубіжним партнерам.
 

Формат проекту «Из деревни!» припав до смаку франчайзі з Казахстану. Перший інтернет-магазин якісних та натуральних продуктів по франшизі «Из деревни!» відкрився в Алмати на початку вересня. А вже навесні наступного року почне працювати відділення в Росії, однак, не за моделлю франчайзингу. «Зараз ми ведемо активні переговори з московськими партнерами, - розповідає керівник проекту «Из деревни!» Володимир Дем'яненко. - Управління відділенням в Росії буде покладено на нас, власність - спільна».

За словами Володимира Дем'яненко, від питань «торговельної війни» між Росією та Україною компанія далека через те, що об'єкт продажу франшизи «Из деревни!» - не продукти, а технології. «Ми не займаємося перевезенням продуктів через кордон. Наш проект - логістичний, - каже Володимир Дем'яненко. - На основі наших технологій партнери з інших країн вибудовують свій бізнес. Ми ж ділимося досвідом, як правильно створити і запустити інтернет-магазин, як налагодити постачання продуктів безпосередньо від фермерів з найближчого району. Чим ближче виробник - тим свіжіший продукт. А це дуже важливо для клієнта».

На даний момент компанія знаходиться у пошуку партнерів з країн Східної Європи. В планах на майбутній рік - розширення бізнесу в цьому напрямку. Щоб не кидати слів на вітер, команда проекту «Из деревни!» вже розробила спеціальну платформу для додавання іншомовних версій власного офіційного сайту.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?