Великі кроки «Маленького Сократа»

Четвер
03.10.2013
За останні два місяці торгова марка розширила мережу майже до тридцяти магазинів
 

Мережа магазинів «Маленький Сократ» зростає «як з води» і на сьогоднішній день налічує три власних і 27 партнерських точок. «Це говорить про те, що наш формат повністю підтвердився, - ділиться комерційний директор компанії «Маленький Сократ» Сергій Зімін. - А витратна частина для відкриття бізнесу під франшизою компанії посильна більшості представників так званої «середньої ланки». Часто нашими партнерами стають мами-домогосподарки».

Влітку під торговельною маркою «Маленький Сократ» відкрилися магазини у Львові, Вінниці, Одесі, Сумах та Донецьку. Вересень порадував франчайзера довгоочікуваним відкриттям точки в Маріуполі. А, мабуть, найяскравішим моментом поточного року став початок роботи столичного магазину площею в 35 м2. «Кількість партнерських точок під нашою торговельною маркою зростає пропорційно збільшенню асортименту, - розповідає Сергій Зімін. - Ми починали з одного-двох найменувань товару під торговельною маркою «Маленький Сократ». Сьогодні їх близько ста. До травня плануємо вийти на 180-200 позицій».

У планах компанії на найближчі три роки - розширення мережі по всіх містах України, а також асортименту торговельної марки - до шести сотень найменувань. Мінімальна сума початкових інвестицій для відкриття бізнесу під ТМ «Маленький Сократ» складає 40 тисяч гривень.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності