Мережа магазинів «Маленький Сократ» зростає «як з води» і на сьогоднішній день налічує три власних і 27 партнерських точок. «Це говорить про те, що наш формат повністю підтвердився, - ділиться комерційний директор компанії «Маленький Сократ» Сергій Зімін. - А витратна частина для відкриття бізнесу під франшизою компанії посильна більшості представників так званої «середньої ланки». Часто нашими партнерами стають мами-домогосподарки».
Влітку під торговельною маркою «Маленький Сократ» відкрилися магазини у Львові, Вінниці, Одесі, Сумах та Донецьку. Вересень порадував франчайзера довгоочікуваним відкриттям точки в Маріуполі. А, мабуть, найяскравішим моментом поточного року став початок роботи столичного магазину площею в 35 м2. «Кількість партнерських точок під нашою торговельною маркою зростає пропорційно збільшенню асортименту, - розповідає Сергій Зімін. - Ми починали з одного-двох найменувань товару під торговельною маркою «Маленький Сократ». Сьогодні їх близько ста. До травня плануємо вийти на 180-200 позицій».
У планах компанії на найближчі три роки - розширення мережі по всіх містах України, а також асортименту торговельної марки - до шести сотень найменувань. Мінімальна сума початкових інвестицій для відкриття бізнесу під ТМ «Маленький Сократ» складає 40 тисяч гривень.
читати статті
Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?
Хочу продавать чай на развес. Поделитесь опытом
Сообщение
Копійочка
Чи є франшиза на магазин \"Копійочка\". магазин низьких цін, посуда, іграшки, битова химія и...