«Русский Экспресс» тепер у франчайзингу

П'ятниця
06.09.2013
Чи складе конкуренцію українським туристичним франшизам новий туроператор з Росії?
 

Холдинг «Русский Экспресс», який просуває на ринку туристичні послуги, презентує франчайзинговий проект вже у вересні 2013 року, де детально опише всі умови співпраці для своїх майбутніх партнерів. У планах франчайзера створити лояльну мережу дистрибуції, де б могли самостійно працювати успішні підприємці. В якому напрямку представники торгової марки будуть розвивати партнерську мережу і чи націляться на Україну, поки невідомо.

«До нас постійно звертаються незалежні агентства з проханням розпочати співпрацю по франшизі, тому було прийнято рішення про розробку подібного проекту. Це вдала модель для динамічного розвитку і зміцнення бізнесу», - повідомляє Світлана Чебанова, директор з продажу компанії «Мегаполюс Турс».

Холдинг «Русский Экспресс» був заснований в 1996 році. Рік тому туристична компанія викупила торгову марку «Мегаполюс Турс» у швейцарського Kuoni, до лав якої входять підрозділи MICE та FIT, а також мережа турагентств і бронювання «Мегатур».