GARCIA JEANS підкорить перший український аутлет

П'ятниця
23.08.2013
В жовтні магазин джинсового одягу відкриється в аутлет-центрі "Мануфактура"
 

Компанія "Мода Трейд Україна", яка займається розвитком вітчизняної мережі магазинів модного одягу під ТМ GARCIA JEANS, підписала договір з першим українським аутлет-центром "Мануфактура". Відкриття магазину відбудеться в жовтні цього року. "Європейський досвід показує, що обсяги продажів в аутлет-центрах на 30-40% вищі, ніж в інших магазинах. Сподіваюся, в Україні ця тенденція теж матиме місце", - стверджує маркетинг-менеджер компанії "Мода Трейд Україна" Олена Процак.

На сьогодні під ТМ GARCIA JEANS в Україні працює п'ять магазинів одягу, чотири з яких функціонують на умовах франчайзингу. Партнерські точки знаходяться в Харкові, Рівному, Ужгороді та Мукачеві. Перспективними для нових відкриттів компанія вважає міста-мільйонники, проте не виключає можливості запуску магазинів у містах з кількістю населення від 200 тис. жителів.

Бренд GARCIA JEANS родом з Італії. В даний час магазини GARCIA JEANS працюють в Нідерландах, Бельгії, Люксембурзі, Німеччині, Італії, Іспанії, Португалії, Румунії, Канаді, Франції, Словаччині, Швейцарії, Болгарії, Польщі, Сінгапурі, Росії, Україні та країнах Скандинавії.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти