Понеділок
19.08.2013
Компанія, яка займає 33% ринку довгохвильових енергозберегаючих обігрівачів в Україні, націлена на франчайзинг в країнах ЄС та СНД
 

Франчайзі компанії "Білюкс" працюють в 7-ми українських містах: Києві, Полтаві, Харкові, Донецьку, Львові, Вінниці та Житомирі. Крім цього, партнерські представництва компанії відкриті також в Румунії (м. Ботошані) та Іспанії (м. Жирона). Зайнявши 33% вітчизняного ринку довгохвильових енергозберегаючих обігрівачів, компанія отримала у своїй галузі провідні позиції та націлилася на ринки інших країн. Тепер, разом із Західною та Південною Україною, франчайзер вбачає потенціал для подальшого розвитку свого бізнесу на теренах ЄС та СНД.

"Крим - це один з недооцінених регіонів. Адже там немає газу, а населення знайоме лише з масляними обігрівачами та кондиціонерами. В той час, як довгохвильові обігрівачі "Білюкс", у порівнянні з ними, могли б скоротити витрати в 2 рази. Крім цього, вони чудово підходять для відкритих майданчиків кафе та ресторанів, що дуже актуально в оксамитовий сезон та напередодні літа (та в холодні літні вечори також), - стверджує директор компанії "Білюкс" Олег Литвинов. - Якщо ж говорити про такі крупні південні міста, як Одеса, Миколаїв та Запоріжжя, то тут мова йде про опалення комерційних та промислових приміщень, а також - приватних будинків та теплиць".

На території Західної України технологія довгохвильового опалювання використовується починаючи з дитячих садків та ресторанів ("Криївка", "Львівська Копальня Кави" тощо), та закінчуючи магазинами, приватними будинками, спортзалами. "Але в західному регіоні у нас, в основному, працюють дилери і немає сильного франчайзі, який міг би забезпечувати цих дилерів продукцією зі свого складу та виконувати умови франшизи, - зазначає Олег Литвинов. - Тому з дилерами працює або франчайзі з ближчих територій, або виробник, за умови якщо дилер має статус територіального (тобто робить постійні закупки та рекламується на території)".

Освоєння ринків країн ЄС компанія бачить перспективним тому, що технологія, яка виробляється в Україні, коштує дешевше, ніж її аналоги в ЄС. З цього регіону компанія отримує багато пропозицій щодо співпраці, а представництва в Румунії та Іспанії працюють вже 2-й рік.

"Що ж стосується ринку країн СНД, то в Росії, наприклад, є аналогічні обігрівачі, але немає системи франчайзингу для них. Тому росіянам вигідніше вести бізнес, використовуючи нашу бізнес-модель, ніж працювати з вітчизняними виробниками, - стверджує Олег Литвинов. - В інших країнах СНД (Казахстані, Арменії та Грузії) взагалі немає такої технології, а от потреба в економії є. Особливо, враховуючи те, що в 2013 році в цих країнах суттєво подорожчала електроенергія". Перше представництво "Білюкс" вже у вересні відкриється в м. Атирау, що в Казахстані.

В найближчому майбутньому компанія "Білюкс" має намір розвинути франчайзингову мережу у всіх 24 областях України, а також - відкрити партнерські представництва у всіх країнах СНД та ЄС.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти