Середа
31.07.2013
Франчайзингові салони весільних суконь українського виробника з’явилися в російській столиці
 

Концепція магазинів весільних суконь ТМ Slanovskiy вийшла на ринок Москви. Урочисте відкриття першого салону відбулося 19 липня. Двері другого відчиняться вже за кілька днів - 3 серпня. "Зазвичай ми керуємось принципом "одне місто - один салон". Проте російська столиця - досить велике місто, а тому там працюватимуть два франчайзі, - розповідає генеральний директор мережі Slanovskiy Олександр Яновський. - З перших днів функціонування московського салону ми спостерігаємо хороший рівень продажів. Наш бренд має високу конкурентну спроможність на цьому ринку. А тому ми впевнені в успішному бізнесі нових партнерів".

В українській мережі також очікується поповнення. В цьому році компанія запланувала відкриття салону в Запоріжжі. "Близько двох місяців ми вели переговори з новим партнером, здійснили комплексний аналіз місцевого ринку. Відкриття заплановане на початок нового сезону", - зазначає Олександр Яновський.

Ще одна знакова для компанії подія відбудеться першого жовтня в Одесі. Виробник організовує закритий показ, на якому представить 4 нових колекції 2014 року. В заході візьмуть участь партнери компанії з різних країн світу.

Для того, щоб відкрити салон весільних суконь під ТМ Slanovskiy, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 40 тис. Франчайзер допускає відкриття магазину в торговельному центрі або окремому приміщенні, площею не менше 65 м2. Як показав досвід, бізнес окупається за термін до 1 року.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти