Українське майбутнє JYSK

Понеділок
22.07.2013
Компанія має намір зайнятися відкриттями нових магазинів товарів для дому.
 

Сьогодні JYSK Nordic планує розширити власну мережу до 20 точок до 2014 року. У цьому році компанія відкрила 5 нових JYSK і у вересні має намір представити ще 2 магазини. Вони будуть знаходитися в торгових центрах «Аркадія» (Київ) і «Амстор» (Макіївка). Але на цьому плани торгової марки не закінчуються: до 2013 року з'являться ще 3 магазини JYSK.

Мережа магазинів товарів для дому під ТМ JYSK охоплює нині 2 тисяч роздрібних точок в 34 країнах світу. На українському ринку бренд з'явився в 2004 році. Тепер на території України функціонують лише власні магазини. Усіх їх компанія вирішила викупити у свого франчайзі. «Можемо зазначити, що надалі в Україні JYSK Nordic не планує застосовувати франчайзингову схему роботи, - стверджує виконавчий директор «ЮСК-Україна» Євген Іваниця. - Але, взагалі, франчайзинг використовується в деяких країнах. Наприклад, в Гренландії, на Фарерських островах і т.п.».