«Азбука вкуса» переносить плани?

Середа
17.07.2013
Російський продуктовий рітейлер так і не визначив термін старту першого магазину.
 

Представники мережі супермаркетів «Азбука вкуса» не відкидають планів виходу на український ринок, але відмовляються називати конкретні терміни. Згідно з даними «Интерфакс-Украина» в компанії повідомили, що вона зазвичай виводить на нові для себе ринки вже сформований формат супермаркету. Тому можна зробити висновок, що перша київська «Азбука вкуса» з'явиться після адаптованого під Україну проекту. Що стосується розвитку франчайзингової мережі супермаркетів, то компанія поки не розглядає такий варіант співпраці саме в Україні.

Відомо, що перший український супермаркет під ТМ «Азбука вкуса» почне працювати в Києві, однак точних даних про його місцезнаходження зараз немає. Деякі учасники ринку припускають, що магазин буде розташовуватися недалеко від ТЦ Ocean Plaza: у районі вулиць В. Антоновича та Великій Васильківській. Очікувана площа київського супермаркету: 600 - 1100 м2.

Вихід на український ринок «Азбука вкуса» планувала давно. Вперше про свої наміри рітейлер оголосив ще в 2007 році. Однак економічна криза, проблеми з торговими площами і поступове зменшення інтересу до України змусили компанію відкласти їх в довгий ящик.

Мережа супермаркетів преміум-класу «Азбука вкуса» була заснована в 1997 році. На сьогодні вона об'єднує 52 магазини на території Москви, Московської області та Санкт-Петербурга. До 2018 року компанія хоче розширити мережу до 130 торгових точок. Розвиток української мережі стане невід'ємною складовою цієї стратегії.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва