Вівторок
16.07.2013
Представники торгової марки бачать великий потенціал у розвитку української мережі магазинів одягу для дітей.
 

Компанія Gulliver є одним з лідерів серед європейських виробників дитячого одягу та взуття, а також входить до трійки найбільших постачальників дитячих іграшок на російському ринку. З торговою маркою знайомі в 62 містах Росії, Європи та СНД. Представники бренда постійно шукають нові ринки збуту за кордоном. На сьогоднішній день успішно функціонують 90 франчайзингових магазинів Gulliver, 47 з яких знаходяться в Росії, 5 - в Україні, 4 - у Казахстані, 3 - у Білорусі та 1 - в Азербайджані.

Одяг від Gulliver призначений для дітей від 3 до 12 років і представлений ​​в стилях Casual, Fashion, Sport і School. Основний принцип, так званий «total look», за яким створюється колекція, полягає у формуванні повного гардеробу дитини. «Дитячий одяг від Gulliver - це не просто дизайн, якість, доступна ціна і своєчасність поставок, але і повна асортиментна лінійка, яку, ні у будь-якого іншого виробника не зустріти», - ділиться Софія Василега, провідний менеджер відділу розвитку мережі магазинів дитячого одягу Gulliver. Такий комплексний підхід компанії до створення колекції сприяє гармонійній атмосфері в магазинах, підвищує вартість середнього чека, визначає високий рівень виручки і підвищує лояльність покупців.

Компанія Gulliver активно шукає партнерів в Україні і готова допомогти відкрити фірмовий монобрендовий магазин дитячого одягу в будь-якому регіоні. Для цього майбутньому франчайзі необхідно володіти початковими інвестиціями в сумі 3 млн. руб. У вартість входить відкриття магазину «під ключ» з площею приміщення 80 м 2, товарне наповнення на сезон і забезпечувальний платіж за асортимент наступного сезону. Паушального внеску і роялті виплачувати не потрібно. Франчайзер у свою чергу забезпечує розрахунок економічної доцільності кожного конкретного проекту з розвитку магазину та рекламну підтримку, а також навчає персонал за спеціальною програмою. Партнеру необхідно буде тільки визначити успішне місце і умови для відкриття магазину Gulliver у своєму регіоні.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?