Куда Угодно: ще залишились мільйонники

Четвер
11.07.2013
Одним з ключових пріоритетів туроператора є вихід на ринки Львова та Одеси
 

Мережа туристичних агенцій ТМ "Куда Угодно" поповнилася новими партнерськими відділеннями: їхня кількість сягнула 30-ти. Найбільша концентрація турагенцій оператора спостерігається в столиці та у східних регіонах: Донецьку, Дніпропетровську, Запоріжжі та Харкові. Франчайзі західних областей працюють у Луцьку та Чернівцях. "Ми робимо акцент на розвиток мережі у містах з кількістю населення від 1 млн чоловік. Серед них непокритими залишаються лише Львів та Одеса. Зараз, насамперед, хочемо відкрити представництва саме в цих чудових містах", - розповідає директор з розвитку мережі "Куда Угодно" Олексій Мельник.

Найближчим часом під логотипом "Куда Угодно" з'являться ще 6 агенцій. Партнери вже готові до відкриття: саме зараз проходить фінальна стадія підписання документів. "Найбільш прибутковим є відкриття турагенції напередодні сезону. Проте, франчайзингові точки, які починають свою роботу влітку, можуть одразу відчути всі ефекти співпраці та максимально використати отримані можливості, - стверджує Олексій Мельник. - Адже відкриття точки відбувається дуже яскраво та урочисто, ми одразу інформуємо туристів про нову агенцію на власному сайті та на сторінках у соцмережах. Влітку туристичний ринок насичений попитом, і це допомагає літнім дебютантам окупитися швидше".

Діючі партнери "Куда Угодно" вже починають звертатися до можливостей мультифранчайзингу. Так, наприклад, у Донецьку партнер мережі вирішив не зупинятися на одній турагенції. Тепер йому належать два франчайзингові відділення ТМ "Куда Угодно" у місті. "Для того, щоб взятися за розвиток своєї міні-мережі, франчайзі необхідно, як мінімум, рік. Наша компанія ще зовсім молода, а напрямок франчайзингу активно розвивається вже десь 1,5 року. А тому тенденція до мультифранчайзингу з'являється лише тепер", - розповідає Олексій Мельник.


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується