Мережа туристичних агенцій ТМ "Куда Угодно" поповнилася новими партнерськими відділеннями: їхня кількість сягнула 30-ти. Найбільша концентрація турагенцій оператора спостерігається в столиці та у східних регіонах: Донецьку, Дніпропетровську, Запоріжжі та Харкові. Франчайзі західних областей працюють у Луцьку та Чернівцях. "Ми робимо акцент на розвиток мережі у містах з кількістю населення від 1 млн чоловік. Серед них непокритими залишаються лише Львів та Одеса. Зараз, насамперед, хочемо відкрити представництва саме в цих чудових містах", - розповідає директор з розвитку мережі "Куда Угодно" Олексій Мельник.
Найближчим часом під логотипом "Куда Угодно" з'являться ще 6 агенцій. Партнери вже готові до відкриття: саме зараз проходить фінальна стадія підписання документів. "Найбільш прибутковим є відкриття турагенції напередодні сезону. Проте, франчайзингові точки, які починають свою роботу влітку, можуть одразу відчути всі ефекти співпраці та максимально використати отримані можливості, - стверджує Олексій Мельник. - Адже відкриття точки відбувається дуже яскраво та урочисто, ми одразу інформуємо туристів про нову агенцію на власному сайті та на сторінках у соцмережах. Влітку туристичний ринок насичений попитом, і це допомагає літнім дебютантам окупитися швидше".
Діючі партнери "Куда Угодно" вже починають звертатися до можливостей мультифранчайзингу. Так, наприклад, у Донецьку партнер мережі вирішив не зупинятися на одній турагенції. Тепер йому належать два франчайзингові відділення ТМ "Куда Угодно" у місті. "Для того, щоб взятися за розвиток своєї міні-мережі, франчайзі необхідно, як мінімум, рік. Наша компанія ще зовсім молода, а напрямок франчайзингу активно розвивається вже десь 1,5 року. А тому тенденція до мультифранчайзингу з'являється лише тепер", - розповідає Олексій Мельник.
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?