Російська періодика - британські стандарти

Середа
10.07.2013
Відома у світі мережа кіосків з продажу преси знайшла партнера в Росії
 

Азербайджанська PNN Group, яка розвиває мережі партнерських магазинів ТМ De Beers та Hamley`s на території Азербайджану та України, вирішила взятися за новий напрямок бізнесу. Компанія стала франчайзі відомої у світі британської мережі магазинів та кіосків з продажу преси - WHSmith, та отримала право на розвиток мережі в Росії.

Магазини з продажу періодики та суміжних товарів відкриватимуться на залізничних вокзалах Російської Федерації. Перша торговельна точка з'явиться вже в липні, а до кінця року в столиці та регіонах має функціонувати не менше десяти магазинів.

На сьогодні британська мережа WHSmith налічує більше 1,6 тис. магазинів та кіосків на залізничних та автовокзалах, АЗС та в аеропортах. Розміри торговельної площі коливаються в межах від 8 до 550 м2, а окремі магазини простягаються й на 2,1 тис. м2. В асортименті торговельних точок мережі - газети, журнали, книги, канцелярські товари та багато іншого. У 2012 році виручка мережі склала £1,2 млрд

За матеріалами Газети Коммерсантъ

найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти